بررسی‌ روائی‌- پایائی‌ مقیاس‌ روش‌ درجه‌بندی‌ مهارت‌ اجتماعی‌ در گروهی‌ از کودکان‌ دبستانی‌ شیراز

سیما شهیم

دوره 5، شماره 2 ، دی 1377، ، صفحه 17-38

https://doi.org/10.22055/psy.1998.16433

چکیده
     هدف‌ از این‌ پژوهش‌ مطالعه‌ روائی‌ و پایائی‌ مقیاس‌ روش‌ درجه‌بندی‌ مهارت‌ اجتماعی‌ در ایران‌ بود. این‌ مقیاس‌ توسط‌ گرشام‌ و الیوت‌ تهیه‌ شده‌ و دارای‌ سه‌ فرم‌ ویژه‌ والدین‌، معلمان‌ و دانش‌آموزان‌ است‌. نمونه‌ این‌ پژوهش‌ 304 دختر و پسر 6 تا 12 ساله‌ بودند، به‌ منظور این‌ بررسی‌ معلمان‌ این‌ کودکان‌ ...  بیشتر